Καλώς Ήρθατε




Καλώς ήρθατε στο blog μας !
Εδώ θα μπορέσετε να βρείτε όλες τις πληροφορίες που ψάχνετε για ότι καινούργιο κυκλοφορεί..
Περισσότερες πληροφορίες και εκπλήξεις σας περιμένουν στο RSS μας, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πατήσετε πάνω στο button του RSS ψηλά στη σελίδα μας!




Inception - 2010




INCEPTION

2010


ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Σκηνοθεσία: ΚΡΙΣΤΟΦΕΡ ΝΟΛΑΝ
Σενάριο: ΚΡΙΣΤΟΦΕΡ ΝΟΛΑΝ
Ηθοποιοί: ΤΟΜ ΜΠΕΡΕΝΤΖΕΡ , ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΙ ΚΑΠΡΙΟ , ΜΑΙΚΛ ΚΕΙΝ , ΜΑΡΙΟΝ ΚΟΤΙΓΙΑΡ , ΚΙΛΙΑΝ ΜΕΡΦΙ , ΚΕΝ ΓΟΥΑΤΑΝΑΜΠΙ , ΕΛΕΝ ΠΕΙΤΖ , ΤΖΟΖΕΦ ΓΚΟΡΝΤΟΝ ΛΕΒΙΤ , ΤΟΜ ΧΑΡΝΤΙ
Διάρκεια: 148 λεπτά
Πρεμιέρα: Τρίτη, 24 Αυγούστου 2010
Χρονολογία παραγωγής: 2010
Είδος ταινίας: ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ, ΒΡΕΤΑΝΙΑ
ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΙΑΛΟΓΩΝ> KIRIOUS & ALOHAGREECE



ΠΛΟΚΗ

Ο Ντομ Κομπ (Λεονάρντο Ντι Κάπριο) είναι ένας επιδέξιος ληστής και άσσος στην επικίνδυνη τέχνη της εκμαίευσης: μπορεί να κλέψει πολύτιμα μυστικά από τα βάθη του υποσυνείδητου τη στιγμή που το θύμα του κοιμάται βαθιά και το πνεύμα του είναι πάρα πολύ ευάλωτο. Η σπάνια ικανότητα του Κομπ τον έχει καταστήσει πολύτιμο παίκτη στην επικίνδυνη σκακιέρα της εταιρικής αντικατασκοπείας, αλλά και διεθνή φυγά, αφαιρώντας του ό,τι έχει αγαπήσει στη ζωή του. Ο Κομπ όμως, δέχεται μια πρόταση που μπορεί να τον εξιλεώσει. Μια τελευταία δουλειά που μπορεί να του χαρίσει πίσω τη χαμένη του ζωή αρκεί να καταφέρει το αδύνατο - την γένεση (inception). O Κομπ και η ομάδα του που απαρτίζεται από ειδικούς πρέπει να καταφέρουν το αντίθετο απ' ό,τι έκαναν ως τώρα. Ο στόχος τους πλέον δεν είναι να κλέψουν μια ιδέα, αλλά να καλλιεργήσουν μια καινούργια. Αν τα καταφέρουν, θα σκηνοθετήσουν το τέλειο έγκλημα. Όμως, κανένας σχεδιασμός δεν είναι αρκετά προσεκτικός ούτε οι ικανότητές τους μπορούν να διασφαλίσουν ότι θα ξεφύγουν από τον πιο επικίνδυνο εχθρό τους, που δείχνει να μπορεί να προβλέψει κάθε τους κίνησή. Έναν εχθρό που μόνο ο Κομπ θα μπορούσε να προβλέψει.



YOU TUBE TRAILER






EXTRAS

Ο Domm Cobb είναι ένας διεθνούς φήμης ληστής, ο οποίος έχει την ικανότητα μέσω της τεχνολογίας να εισχωρεί στα όνειρα των θυμάτων του καθώς αυτά κοιμούνται και να αποσπά σημαντικές πληροφορίες για λογαριασμό διαφόρων εταιρικών συμφερόντων. Παράλληλα όμως το βεβαρημένο ποινικά παρελθόν του τον έχει καταστήσει φυγά, εμποδίζοντας τον να γυρίσει πίσω στις ΗΠΑ και στα δύο παιδιά του. Όταν μια πρόταση για δουλειά θα του εξασφαλίσει ως ανταμοιβή αμνηστία, ο Cobb δεν χάνει χρόνο και με την ομάδα του αρπάζει αμέσως την ευκαιρία για οριστική εξιλέωση. Όμως η αποστολή μοιάζει ακατόρθωτη, αφού θα πρέπει να επιχειρήσει το τέλειο έγκλημα, όχι να αποσπάσει πληροφορίες ως συνήθως, αλλά αυτή τη φορά να εμφυτεύσει μια ιδέα στο μυαλό του στόχου του. Παράλληλα μια μυστηριώδης σκιά, ένας εχθρός που μόνο ο Cobb μπορεί να προβλέψει κινείται απειλητικά προς την ομάδα βάζοντας σε κίνδυνο τα πάντα.

Από το πρώτο ηχηρό 'μπάμ' του «Memento» έως την καθολική καλλιτεχνική και εμπορική καταξίωση με το σαρωτικό «Dark Knight», ο Christopher Nolan έχει ήδη ανεβάσει τον πήχη υπερβολικά ψηλά με όσα κατάφερε την περασμένη δεκαετία. Απέναντι του σήμερα ένα κοινό κοντά στο CGI overdose, το οποίο εύκολα εκμηδενίζει τα πάντα, δύσκολα εντυπωσιάζεται, ενώ παράλληλα 'καταβροχθίζει αμάσητο' κάθε είδους σκουπίδι που του πετάνε. Σε αυτή τη 'νέα τάξη πραγμάτων', ο Nolan έχει ίσως άθελα του πάρει το χρίσμα του 'εκλεκτού', εκείνου που μέχρι τώρα 'δεν έκανε ακόμα κακή ταινία' και εκείνου που θα ικανοποιήσει το ίδιο κριτικούς, κοινό και ταμεία.

Το «Inception» αποτελεί την πιο φιλόδοξη δουλειά του Nolan μέχρι σήμερα. Όλες οι αγαπημένες του κινηματογραφικές τεχνικές είναι παρούσες εδώ, από τα εντυπωσιακά πανοραμικά πλάνα έως την κατακερματισμένη αφήγησή, το ξέφρενο μοντάζ, τα χρονικά πισωγυρίσματα και την συνεχόμενη μεταστροφή νοηματικών και θεματικών αξόνων. Η μόνη διαφορά όμως εδώ σε σχέση με τα προηγούμενα του έργα εντοπίζεται στο ήδη αγαπημένο του θέμα, την διφορούμενη αντίληψη της πραγματικότητας. Ενώ στο «Prestige» για παράδειγμα, η πραγματικότητα ξεθώριαζε προς χάριν της τέχνης της ψευδαίσθησης, εδώ ακόμα και η ψευδαίσθηση ζωντανεύει, καθώς το όνειρο και το παράδοξο καταγράφονται ίσως για πρώτη φορά με τέτοια απτή και 'αληθινή' υπόσταση.

Μέσα στα δαιδαλώδη μονοπάτια του ανθρώπινου νου όπου χώρος και χρόνος αποκτούν εντελώς διαφορετικές διαστάσεις, ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Nolan θα ξετυλίξει μια γεμάτη συμβολισμούς ιστορία, η οποία θα δοκιμάσει τα όρια αυτού που αντιλαμβανόμαστε ως πραγματικότητα και την ίδια την 'ιδέα' σαν έννοια. Με την μορφή ενός καλοστημένου heist movie καταδίωξης, το «Inception» αποτελεί ένα εφιαλτικό παζλ στο οποίο ο καθένας μπορεί να καταλάβει τι δείχνει η εικόνα, αλλά δύσκολα θα ενώσει τα κομμάτια για να την δει όπως πραγματικά είναι. Εξαιρετικό σαν σύλληψη, δυστυχώς όμως περαιτέρω σχολιασμός του περιεχομένου της ταινίας θα πρέπει να σταματήσει εδώ, καθώς η ίδια απαιτεί να γνωρίζει ο θεατής όσο το δυνατόν λιγότερα για την πλοκή της.

Εκεί που παρατηρείται το μοναδικό ίσως 'μειονέκτημα' του έργου, είναι όταν ο φιλοσοφικός-υπαρξιακός χαρακτήρας του μπλέκει επικίνδυνα με το mainstream, με το αποτέλεσμα να φέρνει τελικά σε υπαρξιακό θρίλερ επιστημονικής φαντασίας εκφρασμένο σε blockbuster όρους. Κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητα κακό -εφόσον θυμηθούμε ότι blockbuster όροι κατά Nolan αντιστοιχούν σε... «Dark Knight» και όχι «Τransformers»- απλώς ανά στιγμές δημιουργούνται μερικά 'νεκρά' διαστήματα λόγω της μίξης αυτών των δύο αυτών ετερόκλητων ειδών -μετουσιωμένα σε κάποιες υπερβολικές και κουραστικές σκηνές δράσης-, κοστίζοντας πόντους στη φιλοσοφική-δραματική βαρύτητα του έργου.

Ο Leonardo Dicaprio σε ένα ρόλο παρόμοιο με αυτόν του «Shutter Island» είναι εξαιρετικός, ενώ το υπόλοιπο cast δίνει ικανοποιητικές ερμηνείες δεδομένου της σημαντικότητας του ρόλου τους, με την εντυπωσιακή Marion Cotillard και τον Ken Watanabe να ξεχωρίζουν χαρακτηριστικά.

Ο Nolan δεν θα 'σώσει το σινεμά' καθώς του λείπει ξανά εκείνο το τελικό 'leap of faith', ώστε να ξεπεράσει εαυτόν και δημιουργία. Η θέασή του «Inception» επίσης δεν είναι εύκολη, καθώς απαιτεί την πλήρη προσοχή του θεατή για να το κατανοήσει απόλυτα. Καταφέρνει όμως να πείσει για ακόμα μια φορά ότι υπάρχει ελπίδα και χώρος για πρωτοτυπία και δημιουργικότητα στη 3D αποστειρωμένη εποχή των remakes, των γιγαντιαίων 'μπλέ στρουμφ' και των 'τηλεγραφικών' σεναρίων. Εκτελεσμένο με μαθηματική ακρίβεια, το «Inception» είναι πάνω απ' όλα ο προσωπικός θρίαμβος του Nolan, μια πολύπλοκη περιπέτεια-θρίλερ επιστημονικής φαντασίας που τιμά το είδος και ανταποκρίνεται επί το πλείστον θετικότατα στο πελώριο hype που την συνόδευσε εξαρχής.



Για περισότερες πληροφορίες για το πως θα τη βρείτε μπείτε στο RSS

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

BABIES BÉBÉS


BABIES- BÉBÉS

του Τομάς Μπαλμές

Υπόθεση: Μια ματιά στο πρώτο έτος της ζωής τεσσάρων μωρών απ' όλο τον κόσμο: στη Μογγολία, στη Ναμίμπια, στο Σαν Φρανσίσκο, στο Τόκιο.









ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ



Πρωταγωνιστούν:

Bayar
Hattie
Mari
Po
nijao

Σκηνοθεσία
Thomas Balmes


Παραγωγή

Amandine Billot
Alain Chabat
Christine Rouxel


Μουσική

Bruno Coulais


Φωτογραφία

Jérôme Alméras
Frazer Bradshaw
Steeven Petitteville
Eric Turpin


Μοντάζ

Reynald Bertrand
Craig McKay


Σχεδιασμός Παραγωγής

Jill Coulon

Εταιρείες Παραγωγής
Canal+
Chez Wam

Studio Canal

Διανομή
Audiovisual Enterprises (Ελλάδα)

Cinéart

Χρονολογία παραγωγής
2010

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ, ΓΑΛΛΙΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ, ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ, ΜΟΓΓΟΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ

Είδος ταινίας
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

Διάρκεια

79'

Ήχος



Τοποθεσίες Γυρισμάτων

Μογγολία, Ναμίμπια, Σαν Φραντσίσκο - ΗΠΑ, Τόκιο - ΙΑΠΩΝΙΑ

AKA

Bébé(s)

Καταλληλότητα
USA:PG (certificate #45699) | Switzerland:0 (canton of Geneva) | Switzerland:0 (canton of Vaud) | Singapore:NC-16



ΕΠΙΣΗΜΟ SITE

http://www.focusfeatures.com/focusfeatures/film/babies/



Ponijao


ΣΧΟΛΙΑ

Ντοκυματερ χωρίς αφήγηση, χωρίς υπότιτλους, με διαλόγους που ίσα ίσα ακούγονται ή είναι σε ξένη άγνωστη γλώσσα και χωρίς ίχνος μουσικής επένδυσης , το Babies αφήνει τον ακροατή να δώσει ποικιλία ερμηνειών σε αυτό.. Ο σκηνοθέτης Thomas Balmes δεν παίρνει θέση καμία φορά κατά την διάρκεια του φιλμ γνωρίζοντας πως απευθύνεται σε ένα "παγκόσμιο" ακροατήριο και με αυτό το τρόπο αναγκάζει τον ακροατή να σκεφτεί ελευθέρα και να βγάζει τα δικά του συμπεράσματα ... Κάποιοι χαρακτηρίζοντας το Babies θα το έλεγαν "χαριτωμένο", άλλοι θα δουν σε αυτο ότι δράττει της ευκαιρίας να συγκρίνει διαφορετικές κοινωνίες μέσα απο τον τρόπο διαπαιδαγώγησης των παιδιών τους.. Διαφορετικοί κόσμοι, διαφορετικοί γονείς, διαφορετικές συνθήκες διαβίωσης, διαφορετικές αξίες ζωής και τρόποι διαπαιδαγώγησης... και πρωταγωνιστές πάντα τα παιδιά ..μετά μεγάλα και εκφραστικά μάτια τους που θέλουν να μάθουν και ρουφήξουν τον κόσμο γύρω τους, που δεν καταλαβαίνουν πολλές φορές το "μη" και που ο κόσμος είναι γεμάτος ανακαλύψεις και ομορφιές... Σε γενικές γραμμές όλα τα μωρά του κόσμου θέλουν και αγωνίζονται για τα ίδια πράγματα....Να έχουν αρκετό φαΐ και αρκετό ύπνο, να μπορούν να συνυπάρξουν με τα αδέλφια τους, να λύσουν τον τρόπο μετακίνησης( μπουσούλιμα, περπάτημα)και να καταφέρουν να επικοινωνήσουν ..αυτά τα τόσο απλά και αυτονόητα πράγματα... Ένα ωραίο ταξίδι λοιπόν σε διαφορετικούς κόσμους αλλά και βιολογικής ανάπτυξης τον παιδιών καθώς τα βλέπουμε να περνάν από την βρεφική στην παιδική ηλικία...





Mary




Hattie


ΚΡΗΤΙΚΕΣ

Το Babies έχει πάρει σχετικά πολύ καλές κριτικές ανά την υφήλιο..
Ο Rick Groen έγραψε στο Toronto Globe & Mail, Άγγιγμα με διασκεδαστικό και στοχαστικό τρόπο.. William Blake έφερε την "χαρά του βρέφους" να ομορφύνει την κινηματογραφική ζωή.. • Ο Bill Goodykoontz σχολίασε στην Arizona Republic, "...τα μωρά είναι αξιαγάπητα. καμία έκπληξη ως προς σ'αυτό. Καμία μεγάλη έκπληξη πουθενά, πραγματικά... θα προσθέσει ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σας , αλλά δεν θα κάνει τίποτα άλλο." • Christy Lemire σχολίασε για το the Associated Press, "Σας προειδοποιώ, το "χαριτωμένο στοιχείο βρίσκεται στο ζενίθ. Αλλά άν είστε ήδη γονείς.....θα συγκινηθείτε απο την ομορφιά της ταινίας , με στιγμές τόσο καθημερινές και αληθινές, που θα σε κάνουν να αναρωτιέσαι πως ειναι δυνατόν να επέτρεψαν οι οικογένειες να καταγράφει ο φακός τη ζωή τους.." • Peter Hartlaub σχολίασε στο San Francisco Chronicle, "Ποτέ μια κουβέρτα περιτυλιγμένη γύρω από ένα βρέφος δεν έμοιαζε τόσο πολύ με έργο τέχνης" • Bruce DeMara έγραψε στο Toronto Star, "Awwww! Goochie-goo!" • Και Stephen Whitty σχολίασε στην Cleveland Plain-Dealer, "Υπάρχουν μεγάλα διαστήματα όπου η κάμερα δεν είναι τίποτα περισσότερο από οθόνη ενδοεπικοινωνιακής παρακολούθησης μωρού.... Αλλά αυτά τα μωρά είναι τρισχαριτωμένα. Και, δεν έχει σημασία που είναι , κάνουν τα πιο απροσδόκητα πράγματα."




Bayar


Εγώ πάντως σίγουρα θα παρακολουθήσω την ταινία με τα παιδιά μου.. Για να εκτιμήσουν.. το νερό που τρέχει από την βρύση, το σπίτι που ζούνε, της ανέσεις που έχουνε και γενικά το επίπεδο διαβίωσης τους.. κάτι που δεν είδα να το πολυσχολιάζουν οι κριτικοί....Την εκπαιδευτική καθαρά δηλαδή προσέγγιση της σύγκρισης των 4 κόσμων...








ΠΗΓΕΣ: myfilm.gr, imdb.com, moviereviewintelligence.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS